Sista veckorna nu...

Usch. Snart är man klar med skiten. Ingen mer skola...
fast nu så sitter man ju i skolan. Fast i stressen. Speciellt nu sista veckan då allting ska bedömas och sådana saker. Just nu håller jag på att brista på grund av allt som finns att göra. Alltså är det då dags nu att fokusera på skolarbetet på riktigt.
Som nu. Muntligt NP i engelska. Hoppas att jag klarar det typ. Annars blir jag besviken för att jag har tränat på att prata på engelska ett tag nu.

23 dagar kvar. Bara 23 dagar kvar <3

Mariah :*

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0