wazzup?

Har varit ett tag sedan jag bloggade. Ska försöka blogga lite mer närmare skolavslutingen. Lovar! Jag vet att jag säger så hela tiden. Anledningen till jag inte bloggar beror på inspirationsbrist och att jag har mycket i skolan att göra. Haft nationella i matte som jag var tvungen att plugga gärnet till. Gick väl någolunda. En muntlig del kommer även snart så jag måste plugga till det med. Sen har jag massor med småuppgifter och prov som jag måste göra nu de sista veckorna! Fett rädd D: Är dessutom sjuk så jag kan inte göra så mkt annat än att plugga lite matte.
Iallafall så försöka uppdatera lite mer. Kommer en "dagens look" senare idag och något musiktips. Mer än så kan jag dock inte lova!
Men som sagt. Ska försöka blogga lite mer :)

Blir en bild från Frankrike sålänge :)
OH SHIT! JUST DET JA!.. glömt att visa bilder från Frankrike. Det ska jag visa :) men blir senare i veckan kanske!



Brorsan och jag vid Eiffeltornet :') kramis kramis!

/Mariah


Kommentarer
Postat av: Tatjana

Eiffeltornet och Mariah <3 suddar bort Kpst (A)

2012-05-24 @ 18:37:18
URL: http://suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0