Dagens look

Ledsen för dålig uppdatering. Var ju som sagt i Paris. Dock var det ju för en vecka sen. Anyway. Jag har haft fullt upp med nationella prov, kör och pollenallergi. Så det dröjer nog ett tag till innan jag kommer igång och bloggar på riktigt. Men för att få fart på bloggen igen så kommer dagens look och svaret på vilken färg det var på mina dr martens. Svaret är då svarta :)

Inköpsställen:
Hoodie - mammas
Linne - Ginatricot
Strumpbyxor - h&m tror jag ^^
Kängor - dr martens
:)


Ska byta design när sommaren börjar kanske ;)



/ Mariah


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0