Glassprov:

Okej. Än så länge har jag smakat Calippo shots (ofc) och nu idag Haribo Push Up-glassen (kul namn xD)
Om jag skulle ge betyg på dessa så skulle Calippo få ett C och Haribo ett E.
Anledningen är att jag tröttnar på Calippo efter en stund och sen hinner den smälta innan jag hunnit äta upp allt xD
Haribo. Omöjligt att få ut gummibjörnarna ur den Var tvungen att slå den mot ett fat för att det skulle komma ut.. höhö. Sen så var glassen sådär. Den funkar att äta, men jag har ätit en sån här glass som är godare ^^

Anyways..  jag har lite smaker kvar att testa, men det gör jag senare. Ska sluta med att äta godis på vardagar. Med fredag som undantag.. Det är ju fredagsmys ;)

Har ni hunnit smaka någon av de nya glassarna? :)




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0