Yay

Blogg.se har fixat appen. Finally :) Blev fett glad när jag gick in på app store och såg att man kunde uppdatera denna app. Inte för att jag mobilbloggar så mycket, men jag läser oftast bloggar på mobilen och det kunde man inte heller :/ men nu är problemet löst så jag sitter och bloggar från mobilen just nu. Najs :D Åker snart hem. Blev inga nya foton. Vädret och humöret var väl inte det bästa direkt. Men nu är det bra igen. Både vädret och humöret. Fast det är ju också en fråga om tid och det har jag inte just nu. Blir väl foton någon annan gång då. Baiii :) Bilden är från när vi grillade igår :P


Kommentarer
Postat av: Jonna

Blev hungrig av den där bilden ... :c

Svar: Det var meningen :D <3
Mariah

2012-07-07 @ 16:48:00
URL: http://wawesofpassion.blogg.se
Postat av: Helena

Snygg bild! Det känns som om man känner doften av rök. Doften av grillat, Doften om att det snart är mat.

Postat av: Tatjana

Påminner mig lite om min middag jag fick idag ^^
Hoppas det smakade bra :)

2012-07-07 @ 20:28:27
URL: http://suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0