Vad som låg i paketet...

Inte så bra bilder. Men ska ha på mig allt förr eller senare och då blir det att gå ut och fota och sånt :)
Blev himla nöjd med allt. Inspirerad av Keela när det gäller jackan (i mitten). Sen, vem vill inte ha starwars-hörlurar? :P Har velat ha ett par hörlurar ett bra tag nu och dessa var grymma, haha :D Sen nitskärpet för att mitt förra gick sönder. Det är samma märke, men skillnaden är att det är två rader med nitar istället för en ^^ Och jackan längst ner var apsnygg. Kommer bli använd mycket nu i sommar.. och höst :)
 
Köpte iphone-skalet dessutom. Rosa. Inte likt mig, men jag kände för det :P
 
 
/Mariah

Kommentarer
Postat av: Helena

Snyggt!! Kan du inte ta en bättre bild på skärpet?? så man ser verkligen hur det ser ut...

Svar: Klart jag kan :)
Mariah


Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0