Ny design !!

Det blir alltid lite roligare att blogga med en ny design. Så här är den :) Har jobbat med designen i typ 2-3 timmar nu och känner mig äntligen färdig. Har suttit och klippt ur varje bild.. vilket är mer än vad jag brukar. Brukar sällan klippa ut bilderna eftersom det är himla jobbigt. Men kände att jag behövde det för att jag hade den ideen att göra en sån här design. Själv blev jag nöjd med designen :D
Nåja, jag är färdig... och här kommer en viktig fråga:
Vad tycks? :)
 
 

bild från midsommar :)

/Mariah

Kommentarer
Postat av: Mirella

Jättefin design! :D Bilden på dig i headern är verkligen vacker! :)

2012-07-03 @ 21:24:16
Postat av: Tatjana

Lovely design :')
Älskar den särskillt mycket eftersom jag har likadana hörlurar som det finns på din header <3

Svar: Taaack :') <3 Haha har du? :)
Mariah

2012-07-03 @ 21:31:45
URL: http://suntra.bloggplatsen.se
Postat av: Jonna

Älskar din design, lust att göra en åt mig? :c

Svar: Aww tack :'D klart jag har lust att göra en design till dig, sötis <3
Mariah

2012-07-03 @ 21:32:06
URL: http://wawesofpassion.blogg.se
Postat av: Helena

Jättesnyggt. Blev överaskad av den nya fina desiningen. Jag gillar din blogg och jag bukar kolla efter nya inlägg lite då och då.

Vad tycker du om min blogg??

Svar: Hihi tack så mycket :)Jag gillar din blogg ;) men tyvärr är jag lat när det gäller att kolla bloggar. Försöker dock kika in så mkt som möjligt ;) <3
Mariah


Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0