Fortsätter

Okej då. Det är kul att ni vill läsa min blogg och blir glada av nya inlägg. Ska väl försöka skriva lite mer så att bloggen uppdateras. Jag lovar inget under sommaren dock. Kanske ett par i veckan... eller så. Ska ju till landet och massor av sånt liksom.
Men först ska jag göra en ny design! Kan ju inte ha *paris-designen* längre xD Anyway,,, hur tkr ni designen ska vara? Ni som känner mig kanske kan ge förslag på saker som beskriver mig. Vet inte om jag kommer göra någon sådär jätteavancerad direkt, för jag är inte bäst i världen på designer direkt. Men iallafall:
Hur ska den nya designen se ut?
 
bjuder på bild sålänge:
 
/Mariah

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0