Bloggpaus och IPhone-skal

Tänkte börja med att ursäkta för bloggpausen. Men jag har ju inte alltid tid att blogga. Måste ju ut och leva livet nu på sommarlovet. Och med det så menar jag landet. Att åka till landet får mig att ta en paus från livet en stund och bara chilla och sådant. På onsdag drar jag igen. Inte till landet faktiskt. Någon annan stans :D ... but I wont tell you until after. Nej, men allvarligt så får ni veta efter att jag varit där. Då blir det bildbomber, kan jag lova ^^
 
 
 
Sedan tänkte jag visa mina fina mobilskal på grund av ingen anledning alls.. haha ^^
 
 
Sist men inte minst: Jag var på bio idag med bästaste vännen. Såg Ice Age 4. Woop woop. Grym film. lmao. ska göra förkortningen mer svensk tänkte jag: sram = skrattar rumpan av mig. Haha kul kul.
Anledningen till att jag inte skriver om detta i andra inlägg är för att jag inte orkar. Man blir väldigt seg efter att ha varit på bio. Blir nog tidigt i säng idag (haha skojar bara.. aldrig tidigt på sommaren :D)
 
 
Men hare så gött
 
/Mariah

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0