Allt roligt på Skansen

Jag och min kompis med samma namn som jag, Maria hängde runt på Skansen idag. Det var jättekul. Även fast jag slog huvudet i en stor stock som hängde ut från ett tak. Fick världens bula. Inte nog med det. När vi gick runt i akvariet (alltså där man kan se på apor och krokodiler, med mera) så slog jag i huvudet igen. PÅ SAMMA STÄLLE. Ajajaj. Det bultar och känns lite läskigt. Men värre än en bula blev det inte, hoppas jag D:
 
Men vi hade himla kul dag idag på Skansen. Vi såg på på vargarna. GAH, älskar vargar. Skulle gärna vilja krama en, tihi. Så söta :') Björnarna höll på och plaskade i en "sjö" inne. Kaninerna på lillskansen grävde gropar. Lemurerna puttar ut varandra ur kojorna. Hahah xD
 
Men vi hade apkul :D
 
 
 
(fattar inte, bilden är stående när jag laddar upp den. Nåja, alltid kul att vrida på huvudet ^^ )
 
 
Nog med bilder nu ^^
 
 
Hare gött!
 
/Mariah

Kommentarer
Postat av: Tatjana

Bilden på björnarna var skit söt :') <3

2012-07-11 @ 19:25:20
URL: http://suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0