Back in school!

Jaha, då är jag i skolan igen. Egentligen så skulle jag helst inte gått idag men ska till tandläkaren så jag måste lxm.
Lyssnar just nu till något klassiskt ljud (eller ngt) som killarna har på på en dator. De har lyckats få datorn att slockna och det går inte att sätta igång den. Hahah, men ljudet är på. Åh nej nu funkar det igen.. eller typ.
Anyway, tandläkarn iaf. Får se hur länge jag har kvar... med min kära tandställning.. not. Hoppas jag blir av med den i typ April iaf. Håll tummarna för mig :)



Bild från i somras ^^


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0