NY DESIGN!

Tjenamors!
 Nu har jag då bytt design. Såklart älskade jag min förra, men jag kände att det var dags för förändring. Ny termin, nya förändringar, right?
Men nu vill jag veta vad ni tycker iaf :)
Det blev lite halloween aktig med texten, men who cares? Jag gillar halloween.
Headern ska jag ha tills sommaren någongång.. eller tills jag klippt och färgat håret (vilket jag ska göra i slutet på denna månad). Isåfall kommer en ny header upp så fort snön försvunnit och jag kan gå ut och fota bra bilder utan att det är mörkt eller kallt ute.
Ska ju dessutom åka till Frankrike nu i vår. Kan efter det göra en ny. Frankrike <333333


MEN IAF: VAD TYCKS? :)

har ingen förebild eftersom att jag beställde min design ;)


Kommentarer
Postat av: Tatjana

OMG!! :'3 Such Kawaii! <3

2012-02-08 @ 17:13:07
URL: http://suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0