Känns som tisdag..

Okej. Nu har jag inte skrivit något sedan i söndags. Kan bero på att i måndags så var jag på klätterskola och i tisdags bråkade jag med brorsan och var så slut efteråt. Tisdag... känns som om det är tisdag, fastän det är onsdag. Var hemma igår med fruktansvärd träningsvärk så det kanske var orsaken.
Nu sitter jag i skolan och väntar på läraren....................

Har inget mer att skriva så jag kan ju fylla ut resten av inlägget med punkter?.................................

Nehh, klart jag har något att skriva eftersom att jag skriver. Jag ska t.ex. till tandläkaren klockan 3. Har börjat hos en ny tandläkare så det blir väl spännande??.. neh.  Och sen, förhoppningsvis så kommer min kompis över till mig :)



Har fått en del kommentarer på sistonde. Tack för det :)
Kanske ska jag skapa en frågestund?
5 ja för en frågestund och det blir det :)

Nu så ska jag väl börja... ciaaaaao :)




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0