Hejsan hejsan hejsan ^^

Bloggpaus.. men har haft det lite svårt efter att tandställningen sagt farväl så. Hoppas det ni förstår.
Som jag skrev förut. Jag ska visa en för och efter bild. Men jag ska snart klippa mig och färga håret så det känns roligare att göra en för och efter grej då.
Jag har inte lov, men jag är hemma från skolan på grund av tandvärk. Jag har nämligen fått en ny typ av tandställning som gör skitont. Eller första dagen var värst men jag mår dessutom illa av det. Urrrk... men jag ska börja blogga lite oftare snart :)
Nu ska jag käka iaf ^^


snart kommer våren då.. snön har börjat försvinna :D

CIAOO


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0