Got nothing else to say..

Sitter nu framför datorn (ja hur annars ska jag blogga.. hehe) och lyssnar på lite Dead BY April-låtar. Blev helt kär i deras låt igår hehe (a) Jag är inte mycket för "skrik-musik" men deras musik är så otroligt bra!
Anyway. Idag så har jag kollat upp lite grejer. Bland annat hur jag ska åka imorn när jag ska börja på en klätterkurs. Eller hur jag ska åka vet jag.. men inte hur jag ska gå.. nu vet jag iofs. Sen så kollade jag på lite träningskläder. Har inte tränat på fritiden sen jag gick i femman. Och de kläderna är ju försvunne sedan länge Kanske äre dags nu eller? xD
Har nyss pluggat lite matte.. urk så jobbigt, men det måste ju göras någon gång, right? ;)

Imorn står musiklära, ensemble (eller kör om min lärare är frisk), matte, svenska, sångpedagog och sist men inte minst att träffa min kompis och gå på klätterkurs.
Bara om man stryker matte och svenska så blir dagen absolut perfekt! :'D




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0