Ettan

Nu så blir det lite paus i min m:i maraton. Helt slut och jag har bara sett en film än så länge.
Kan säga att jag blir väldigt trött av att se på film. Hur bra den än är så slutar det med att jag ligger och gäspar ^^

Anayway.. under eller efter middagen så fortsätter jag..MOAHAH här ska det ses film. Jag har faktiskt aldrig sett 3 filmer på en dag förrut så det här kommer bli första gången ;)

Juste, kan säga att jag aldrig sett Mission impossible filmerna förr.. eller iallafall inte hela filmerna. Den första var bra, men eftersom jag såg på den ensam så hade jag lite svårt för att koncentrera mig och kollade på mobilen då och då. Jag hade lite svårt för att komma in i den, men när jag väl var inne.. ungefär då hans team blir mördade så hoppade jag till varje gång. Speciellt när bilen sprängdes. Efter det var jag fast ^^

Filmen får 3½/5 ^^



ska snart fixa ny text till min signatur här under ^^


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0