Back in school!

Jaha då var man tillbaka i skolan då. Inte varit här på länge känns det som. Det känns ju inte bra att vara tillbaka i skolan men det känns bra att inte sitta hemma iaf. Om en timme börjar min sista lektion för dagen, musik. Men jag slutar inte då för att jag ska ha utvecklingssamtal. Hurra för mig! Känns inte ens som det går så visst bra i skolan för tillfället men jag gör så gott jag kan. Blir bland annat plugg på sportlovet. Vilket är vecka nio.
Åh just det! Jag tar ut tandställningen på måndag! Fan vad skönt det ska bli! Får dagen ledigt men om jag inte har så jätteont så blir det klättring efter!

Oj oj det här blev ett långt blogginlägg för att vara på mobilen, haha men har man noll att göra såååå.......

Anyway ciaooooo ;)



Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0