Det var ett tag sen.

Hej.. skulle bara gå in på kolla läget på bloggen. Om det kommit några kommentarer och sånt. Egentligen har jag ingen större lust att skriva inlägg men nu bestämde jag mig för att göra det för skojs skull iaf. Har inget annat att göra så ^^
Kanske återupptar bloggandet i slutet på våren eller något sådant, får se :)
 
Idag har jag shoppat lite med mamma. Blev en kofta och lite sockor + en låtsastatuering... men why not ^^ Sen så köpte vi lite godis på hemmakväll. Bästa stället att köpa godis på <3 tycker jag iaf. Åh, och just det, jag köpte ett skal till min Iphone. Passade även på att köpa ett skal till min lillebror medan jag ändå höll på. Får hoppas att han gillar den :)
 
Nu ska vi äta mammas hemlagade pizza. MUMS :D
 
Hejdå! ✌
 
slänger in en bild från i somras ^^
 
/Mariah

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0