Pretty Little Liars

Ja, nu har jag hakat på denna grymma serie. Har suttit och kollat en massa avsnitt. Är typ på avsnitt 14 på säsong 2 redan. WOHO. Men så grym serie så hur kan man inte? Det är grymt spännande, scary, roligt och romantiskt. Jao, asså man kan inte hjälpa det. Jag tänker inte bara hylla själva serien utan också den grymt härliga tjej som fick mig att börja titta på den. Geliia, är hennes användarnamn iaf. Du vet vem du är ;D
 
Anyway, jag råder er att titta på denna serie om ni vill ha paj :D eller något.... Nej men allvarligt. TITTA :D you won't regret it :D
 
 
 
 
/Mariah

Kommentarer
Postat av: Angelica

Naaaw tack Mariah! <3

2012-09-01 @ 22:03:10
URL: http://lipkins.blogg.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0