ULRIK MUNTHER :D

Jag och min kompis Zofia var vid en invigning idag. Vi ville ju såklart inte se invigningen... mest ULRIK MUNTHER ^^
Först så uppträdde Ulrik med två låtar. Kill for lies (som jag lyckades spela in ^^) och en annan som jag inte hört förut. Bra dock :) Sen så var det en tennismatch. Sen lite cirkusartister och efter det kom Ulrik igen.
När han var klar så skulle vi gå dit han gick ut från scenen, men vi såg honom inte där. Jag kom då på att jag behövde gå på toa så vi gick dit. GISSA VEM SOM STOD DÄR! :O ULRIK xD Haha, så vi turades om att ta ett kort med honom, sen skulle han sticka.
Måste säga att jag är otroligt nöjd med den här dagen :D






Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0