Show me your teeth

Ska snart göra mig ordning för att gå i skolan 1 timme. Efter det ska jag gå till tandläkarn. Lite halvorolig eftersom det hänt något skumt med mitt tandkött på underkäken. Fast de kanske inte reagerar på det. Ska nämligen bara byta ut tråd till tandställningen. Om de inte märker så kommer jag nog säga till, för jag vill veta vad som hänt.

Anyway, jag kommer ha väldigt ont i tänderna efter så det kanske inte kommer så mkt mer inlägg idag. Kanske bara skriver hur det gick till och lägger ut dagens låt, men inget mer.

Baiii




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0