Scary

Ska till läkaren idag.. kan bli rätt scary för att jag är osäker på vad de kommer säga. Jag har nämligen något fel på min näsa så jag kan inte andas genom den. Har aldrig kunnat. Opererade bort polyperna när jag var 8 eller något, men det fungerade inte att andas då heller. Sen ska jag se om jag kan operera eldsmärke som jag har på kinden. Har haft det ända sen jag föddes och de sa då att om den inte försvinner av sig själv så får jag operera nnär jag blir äldre. Hoppas på att det går. Så fort jag tar ett foto med blixt så syns det extra tydligt ;)

Wish me luck!


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0