OMG YES

Var hemma idag. Imorn ska jag iaf till skolan. Fick veta av mamma att datorerna äntligen kommit (hon pratade med min mentor). Kan säga att det inte funnits några datorer tills nu. Äntligen kommer man kunna göra skolarbeten. Vi har fått massor med skrivuppgifter som ska vara minst 1 A4 långt. Men jag vägrade skriva så mkt innan datorerna kommit för att jag inte orkar skriva av allt. Nu som sagt så kanske jag kommer någonstans i arbetet.. och i livet... eller något.
Well well, är jättetrött. Antagligen för att det blir mörkt så tidigt nu. Jag är som piggast på sommaren ;)



jag var brunett förut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-07 @ 23:47:38

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0