Don't want an ending

FAAAN!

Varför finns det öppna slut i böcker? Vad är det bra för egentligen?!

Med andra ord. Ja, jag har läst ut Förlorad Ängel. Ja, det tog mig bara en dag. Ja, det var öppet slut. Ja, den var skitbra.
Men jag blev rätt sur när jag såg att det var öppet slut. Nästa bok kommer typ ut nästa år och jag har ingen aning om vad den heter. Eftersom jag tar för vana att se fram emot saker så kan jag även lägga detta på minnet.
Om ni vill veta vad mer det är som jag ser fram emot så får ni fråga :)



blev denna bild igen men jag orkar inte leta efter en bild på google..

Boken får 4,5/5
Anledningen var nog det öppna slutet, men det är sånt man får räkna med i serier.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du läser för mycket sötis <3



btw, ..., ...., jag vill till Sthlm :'c

2011-10-05 @ 09:06:56
URL: http://wawesofpassion.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0