Dag 1 - Varför jag började blogga & hur jag började blogga.

Antar att jag började blogga för att jag kände för det. En kompis hade en blogg som hon visade för mig. Blev då instresserad. Var egentligen meningen att bloggen skulle bli en dagbok.. men jag skrev knappt om min dag så det blev mkt annat också. Önskelista till och med.
Jag har bloggat på flera bloggar. Kanske ni känner igen: memariah eller paramoiih? :)

Gammal design:





Hehe har raderat mina första designer jag gjort. Började blogga när jag var typ 13 så det är därför..


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0