Bäst jag börjar blogga igen?

Inte bloggat på över en månad. Inte haft så mkt att skriva om direkt. Mitt liv är inte intressant, så e det bah. Well well, kan väl ge er lite kul fakta om mig. Skulle vara roligt om ni lämnar kommentarer efter varje besök, annars tappar jag intresset totalt.

1. vad heter du? - Mariah
2. har du snusat? - Nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - RÖker inte
5. har du kysst någon den senaste månaden? - Nope, senast jag kysst någon så var det en tjejkompis för skojs skull. Eller vänta.. det var den här månaden. HAHA xD
6. har du blivit dumpad? - Nä, singel för livet. Aldrig varit ihop med ngn
7. har du blivit slagen allvarligt? - Nä
8. tar du droger? - Aldrig
10. hatar du någon? - Japp
12. har några av dina vänner svikit dig? - Många
13. har du djur? - Nej, min kanin dog i April
15. hatar du dig själv? - Ibland så, men inte alltid smile Beror nog bara på pms:n isf
16. gillar du orange? – Inte min favvofärg. Skulle kunna färga håret orange men aldrig ha orangea kläder ^^
17. har du nån sjukdom? - Nope
18. har du skämt ut dej för den du gillar? - Nä, faktiskt inte. Bara gillat en, han gillade mig. Men eftersom jag aldrig vågade säga ngt och inte han heller så blev det inget.
20. har du en plattång? - Japp och den är min bästa vän <3
21. har du en bror - Jaa <3
22. har du sjukt bra humor ? - Jag tycker det. Min humor är bäst. Jag skrattar alltid åt min humor :'D
24. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Iaf en timme (a)
25. tycker du om hästar? - Skulle ha börjat rida, men jag är allergisk. Hästarna hade ersatt musiken tror jag.
26. har du en hund? - Nej, allergisk. Men har en hund som jag går ut och går med.. han är bäst <3
27. har du skilda föräldrar? – Nej
28. har du gått på simskola? - Jäpp..
29. har du sagt bög till en kille? - Nej... om inte jag sett ngn som är bög. Men jag säger det inte öppet, utan lxm efteråt.
30. har du sagt fitta till en tjej? - Nope
31. har du fuskat på något ? - Klart jag har ^^
32. har du en teve på ditt rum? - 40 tum i mitt rum. HAHA jag har den största tv:n. Jag är dessutom den enda i familjen med plattv
33. har du lunar? - Va?
36. har du bruna ögon? - Mörkblå
37. gillar du att fotografera? – Älskar det <3
38. har du sett dig själv brinna? - Jaa.. råkade sträcka mig över ett ljus. Hade en min kofta som då fattade eld.
39. hjälper du dina vänner? – Alltid <3
40. gillar du tacos? - Yes
41. gillar du grisar ? – De är söta ^^ Mitt stjärntecken i det kinesiska är Gris ^^
42. har du dansat? – Japp.. gick på dans i 2 terminer men jag är fortfarande lika kass. Kan inte ens pardans xD
43. har du spelat fotboll? - I 5 år. Från typ 5-10. När jag var 10 fick jag inte vara med på matcherna och då tröttnade jag. Började bara för kompisarna ville det.
44. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet?- Ofc
55. kan du stå framför spegeln i timmar? - Om jag ser snygg ut, visst tongue
46. har du ätit sniglar? – Yes, och det var inte så äckligt som man tror. Smakade kyckling på ett sätt xD Kyckling i vitlökssmör
47. äger du en locktång? - Nej.. eller jo.. men den är typ hundra år gammal och jag vill ha platt hår wink
48. gillar du att tugga tuggummi? - Tuggar tills jag får ont i magen.
49. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Klart... när man har tandställning och slarvar med tandborstning så kommer man straffas hårt!
51. hatar du falska vänner? – Japp
52. gillar du att räkna matte? - HATAR DET!
54. Har du gråtit inför en vän? - Yesh :'(
55. kan du sjunga? - Yes I can. I'm pretty damn good at it big_smile
56. Har du sett nån dö? – Mina kaniner när de avlivades :'(
57. säger du vad du vill? – Ja, men om jag tkr illa om ngn så säger jag inte det. Jag hatar att såra folk.
58. Är du smart ? - Hehe.. mitt IQ är rätt så högt ^^
59. vad är ditt hela namn? - Mariah Linnéa ******
61. älskar du sommaren? - Love <3
62. älskar du vintern? – HATAR
63. har du mer än 6 par skor? - Låt mig se nu: 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7.. 8... 9. Ja det har jag xD
64. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland.. om jag orkar ;D
65 har du hoppat ut ifrån ett fönster? – Yes
66. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja
67. gillar du att städa? - Om jag inte är sur.. nej ;D
68. gillar du att sova länge? - Klart yikes <3
69. har du vart med om en olycka? - Nära på
70. är du förvirrad? - Mkt.. men jag brukar kunna undvika det
71. har du mer än 6 par byxor? - Yes
72. har du förlorat en vän? - Många
73. gillar du att shoppa? -Älskar't
74. har du varit i paris? - Lustigt, jag ska dit nästa år <3
75. gillar du ormar?- Nej.. ryser av bara tanken hmm Men jag har klappat en när jag var liten big_smile
77. har du lagat mat? - Många gånger smile
78. är du klantig? - Ja... slår jämt och ständigt i någon möbel. Oftast är det händerna, höfterna och tårna ^^
79. har du mer än 20 låtar på din data?- Yes... öve 100 på mobilen <3
81. sminkar du dej innan skolan? - Alltid. Mascara är allt som behövs när jag inte har finnar <3
82. har du träffat en kändis?- Räknas Mojje? xD
83. har du mer än 7 par nagelack? - Japp.. över 20 tror jag
84. har du busringt? - Yes.. till typ heta linjen xD
85. har du skällt på din bror? - Skällt, slått, sparkat. Jaa.. han får lida i min närhet. Men jag älskar honom <3
87. har du velat göra saker men vågar inte?- Göra en volt eller något. Har aldrig vågat. När jag försökte så fick jag ont i nacken sad
90. vill du bara bort ibland? - Aa
91. har du tältat? - Nej.. jag är ingen natur människa ;D
92. har du bränt dig? – Många gånger ^^
93. har du lekt med levande ljus ? - Yes... brukar stoppa ner fingret i stearinet när det smält. Bränns till en början men går snabbt över ;D
95. skäms du ibland? - Om jag gjort ngt fel. Skäms aldrig över mig själv.
96. bor du i skåne? - Nääh men nära... xD
97. gillar du hip hop/rap musik? - Arrhåå
98. är du på sista frågan nu? - Nää o.o
99. var detta en meningslös fråga? - Klart det var
100. har du flygt flygplan nån gång? - Yes.. typ 5 gånger
101. har du kul just nu? Sjunger (a)
102. är du blyg- Alltid.. men jag börjar bli modig big_smile


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0