SWEET 16

Finally, happy birthday to me :D

Känner mig så stolt över att äntligen vara 16. Att få övningsköra, har sett fram emot det så mycket! Dock måste jag vänta tills våren men ändå!
Igår kom släkten över för att fira mig och brorsan (vi fyller år med bara 3 dagars mellanrum). Fick många fina presenter.
Idag så vaknade jag av att min kära familj kom in och sjöng för mig, fick frukost på sängen några fina presenter ;) Hehe närå, jag bryr mig inte bara om presenterna, men det var precis vad jag önskat mig så ;D

Listan:
800 :- på GinaTricot (två presentkort på 400 )

Keyboard + stativ (det heter väl så va?)

700 :-

En paramore t-shirt (från USA )

Blommor

Lotter (3 stycken och jag vann inte på någon)

Ett armband (som min syssling gjort)

En teckning (som min näst yngsta syssling gjort.. han e typ 3 :3)

En kalender ^^

Mitt minne är dåligt så jag kommer knapt ihåg vad jag fått förutom det jag gillade mest ;)

TACK SÅ JÄTTEMYCKET! :D <3


Kommentarer
Postat av: nattbarn - psykosflickan

Haha, keyboard, naw, avis :( MEn grattis ;D Tur att du inte är amerikansk bimbo som ska ha BMW till 16årsdagen va? ;D Tänkte på det där som kommer på MTV, My Super Sweet 16 heter det väl, gud vad de är löjliga :O Men du är cool, cool as a cucumber ;) (vettefan varför man säger så o_O)

2011-11-14 @ 18:28:05
URL: http://nattbarn.blogg.se/
Postat av: Eva

Varsågod!

2011-11-14 @ 23:22:14

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0