Hejhejhej igen, ledsen för bloggpausen..!

Jag är lat när det gäller att blogga, jag vet. Till och med min mamma frågade när jag skulle börja blogga igen. Det var igår. Jag svarade: Jag vet inte, har inget att skriva om. Och det är sant. Jag har faktiskt inte det. Inte förän jag hittar några ny hobbies. Jag vet inte faktiskt om jag orkar ha kvar bloggen. Ska blogga fram till slutet av året iaf. Om jag får bra statistik och många kommentarer så kanske bloggen fyller 1 år (:

Kommer lite fler inlägg snart ;)

På tal om det så är det bara 6 dagar tills min födelsedag :D


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0