Now is the time..!

Jag tycker det är tid nu. Tid för mig att sluta bry mig om vad andra tycker om mig. Jo... jag har tagit nästan 16 år på mig men äntligen har modet hittat in i min själ igen. Eller mitt hjärta.. eller min hjärna.. Vem vet. Jag har nu funnit modet och modet har funnit mig. "Words can't bring me down". Fan jag vad jag känner mig på humör just nu. Visst, detta inlägget har inspiration från flera låtar. "So What?".. Hhaa nu ska jag sluta med citaten.
Det jag vill säga med detta inlägg är att man inte ska bry sig om vad andra tycker om än. Om man någonsin råkar snubbla så ska man försöka ta sig upp igen. Just nu är det nog ingen som kan rubba min balans. Jag står stadigt med båda fötterna på jorden ! ;D




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0