Love me :)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Skönt, nervöst, härlig känsla bara :3
När kramade du någon sist? För några minuter sen bara ^^
Saknar du någon speciell person? Ja :c
Har du svårt för att bli kär? Ja, nej... det beror på. Kärlek vid första ögonkastet kan det vara. Just nu gillar jag en som jag har lärt känna lite.. så det är olika lxm..
Är du singel? Jupp
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jupp
Hånglat med nån riktigt ful: Nä ;)
Hånglat med fler än 50 pers: Nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nope
Gjort något riktigt dumt? Klart xD
Gjort något du verkligen ångrar? Många gånger :/
Åkt ambulans? Nope
Åkt polisbil? En gång tror jag, eller jag har suttit i en iaf..
Gjort nåt olagligt? Faktiskt inte...
Fått din mamma att gråta? Många gånger, både av positiva och negativa anldedningar.. 
Slagit ner någon? Min lillebror :$ Eller det är väl att brotta ner någon
Skämts över dina föräldrar? Hehe aah x)
Sagt jag älskar dig och menat det? Annars skulle jag inte säga det! ;)
Tar du droger? aldrig gjort, kommer aldrig göra
Dricker du? Uhm.. provat.. alltså bara haft lite på fingret och stoppat i mun men inte mer..
Vilka kläder sover du i? T-shirt och underkläder
Vad hatar du verkligen? Falska människor!
Varit kär? Jag ÄR kär
Är du ensam nu? Nääh, lillebror och moster här..
Vill du gifta dig? När jag hittar någon och är typ 20-30.. så jaa :)
Vill du ha barn? Jaa men inte förän jag gått ur skolan osv..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Inte ofta jag lånar ut den ;)
Såg dig gråta? Joar
Fick dig att gråta? Ett par falska jävlar
Du delade en dricka med? Smakade Joars ice slush.. hmm ?
Du gick på bio med? Malin
Skällde på dig? Falska jävlar 
Sa någonting till dig och vad var det? Min moster, men jag kommer inte ihåg vad hon sa..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Jupp
Kramat någon? Alla gånger (:
Pussat någon? Näh :$
Köpt någonting? Hmm.. glass eller cheeseburger.. I dunno..
Sjungit? SJUNGER ALLTID :D
Saknat någon? Jaa :/

JAG HAR:
Digitalkamera? Jope
Systemkamera? Nope
Telefon på rummet? Nej.. eller räknas mobil ? 
Egen dator? Japp
Könssjukdom?
Bra kompisar? Ja <3


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0