ESC

Sitter i soffan och ser på ESC med brorsan. Mycket snacks som är framplockat. Än så länge har vi hunnit se typ 14 stycken låtar. Bland de så är Danmark och Sverige (ofc!!) mina favoritlåtar. Om inte Sverige inte vinner så ska något av våra grannland göra det. Finland eller Danmark. England är också bra, efter vad jag hann se.

Tycker Eric Saade ska vinna :p Kanske säger så för att jag är svensk. Men dessutom så beror det på min musiksmak ;)

Ja, hur är er ESC-kväll ? :) Vilket bidrag tkr ni ska vinna ?



Kärlek till Eurovisionsong contest ! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

irland var bäst ju!

JEDWARD!!!<3

2011-05-17 @ 09:39:58
URL: http://unreasonables.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0