Song switcher

Åh nej..jag har fått en ny ovana !!

Ni vet spotify, för de som har gratis (jag) så kommer det rekalm. Jag orkar inte köpa eller typ gå in på en massa onödiga länkar som ändå inte funkar för att få oändligt med musik så precis innan låten slutar så klickar jag snabbt upp en ny sång. Det funkar rätt bra faktiskt. Men nu så börjar min vana gå över till min mobil. Så fort en låt slutar så måste jag ta upp mobilen och byta. Skitwierd va? Jag borde typ binda ihop mina händer så fort jag ska lyssna på musik x'D


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3



2011-03-21 @ 10:10:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0