Målade naglarna

.. idag. Här under kommer en bild på resultatet. Jag hittade en bild på internet när jag sökte på "cute nails". Kunde inte låta bli att försökta göra likadant. Exakt likadant blev det inte, men jag är nöjd. Det är första gången jag provat på denna manikyr.









Allt ni behöver för att göra detta är:
* Vitt nagellack
* Svart nagellack
* Tejp

Gör så här:
Sätt på tejpen runt varje fingertopp. Behåll den där biten där naglarna sticker ut. Måla sedan på vitt. När det vita torkat så måla på svarta prickar. Jag gjorde tre eftersom mina naglar inte är så långa, men ju längre desto bättre.
När det har torkat så tar du bort tejpen förstiktigt. Om det kommit något överflödigt nagellack någonstans så är det bara att ta fram en tops och lite aceton och ta bort det försiktigt. Sen är det klart (: 

LYCKA TILL (:


Kommentarer
Postat av: Tatjana

Låter som något trevligt som jag skulle kunna pröva på :)

2011-03-02 @ 19:33:49
URL: http://suntra.bloggplatsen.se
Postat av: mokja

som tatjana sa det är trevilgt :D

önskar jag hade så långa

2011-03-02 @ 19:52:17
URL: http://mokjablogg.blogg.se/
Postat av: Mirre

Va gulligt! :)

Ser nästan ut som dalmatiner! :)

2011-03-03 @ 14:17:04

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0