Känns inte så bra...

Jag vet inte. Känns som om det inte riktigt gick så bra på min audition idag. Jag var för nervös och stressad när jag gick in till det rummet och stod framför juryn. Sjöng bra kanske jag gjorde, men det var typ allt det andra som gick fel, tror jag. Jag har ju inte fått svar eller något än. Får det i slutet på april. Anyway. Jag typ stod och tittade ner i golvet hela tiden. Kändes bara jobbigt just då.
Och än har det inte släppt. Dagen känns fortfarande jobbigt, även när jag kom tbx till skolan och hade kul med vännerna. Det kändes bara fel. Vet inte om jag vaknade på fel sida. Hoppas det. Jag vill bara ha en lugn dag imorn... och ändå så vet jag att vi kommer ägna typ hela dagen till att repetera inför nationella proven i NO fysik till på onsdag. Nian är inge kul att gå i. Inte alls !


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0