Haha jag ljög !

Pallade inte städa idag. Ussch, bara så tråkigt. Läxor blev det knappt några heller. Baaah, anyway. Jag kommer väl igen ändå. Dessutom fattar jag noll. Har glömt allt som har med notkunskap att göra. Nåja, allt man kan göra idag kan man skjuta upp tills imorn. Oftast glöms det bort.

JUSTEEE imorn ska jag gå och bowla med mamma och lillebror. Ska bli sjukt kul att vinna över dem i år igen MAHHA :D Vi går och bowlar hela familjen varje år, typ en tradition. Tyvär kan inte pappa följa med eftersom han jobbar och dessutom är lite sjuk :( Trist. 

                                                   


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0