Frågor från frågestunden

Frågor från Tatjana (www.suntra.bloggplatsen.se)


Vad är ditt favorit nagellack?
Menar du färg eller märke ? Jag gillar mest mörka färger. Min favorit på naglarna är svart (: Nagellacket jag använder är från Depend

Vad är din favorit klädaffär?
Just nu, GinaTricot. Men jag gillar typ alla affärer lika mkt. Fast så fort jag ska shoppa så springer jag alltid in på Gina först. Sen så gillar jag också Lindex, H&M, WeakDay och Glitter

Vad gillar du mer, shoppa via nätet eller IRL?
Hmm. Svår fråga. Det är alltid roligt att gå ut på stan för att shoppa, men det är lättare på internet. Det bror på liksom. På internet finns det alltid tillgängligt (oftast). Jag är inte den som går ut i butik för att skaffa något jag velat ha jättelänge. Men jag gillar att gå ut på stan med vännerna och av "slump" hitta något (;
 
Om du var tvungen att välja mellan att bli mördad eller ta självmord, vilket skulle du välja?
Hemsk fråga :O Men jag får väl ge ett svar. Mördad. Om jag skulle ta självmord så skulle nog många klandra sig själva (tror jag), men om jag blir mördad så klandrar de mördaren. Jag vill ju liksom inte att någon annan ska begå självmord för att de mår dåligt för att de inte skulle kunna göra något åt det. Men såklart så vill jag ju helst inte behöva dö alls

Har du någon brevvän?
Jaaa... och hon heter Tatjana ;) <3 Har haft 3 brevvänner förut när jag gick i lågstadiet. De första två gick i samma skola med varandra (inte med mej), det var typ för att man skulle lära sig skriva typ (det var på svenskan). Sen hade jag en brevvän från Spanien (det var på engelskan). Har dock förlorat kontakten med dem.


Vad gillar du för musik ( förutom Paramore och Bruno Mars ) ?
Förutom dem ?! HJÄÄÄLP VAD SVÅRT :O! Nej men jag gillar Green Day, Pink, Kelly Clarkson och Queen (:

Vad gillar du mer, Coca Cola eller Fanta?
FANTAAAA !!! Ursäkta caps, men jag är typ ett fanta freak. Jag har inget emot Cola, eller jo jag gillar typ bara Coca Cola light för att orginalet har så stark kolsyra. Men fanta e bäst :)

Fotar du mycket?
Varenda ledig minut typ. Så ofta jag kan och har lust med det. Älskar att fota, och om jag inte hade så stort intresse för musik som jag har så skulle jag nog bli fotograf (: Jag tänker nog gå i fotokurser i gymnasiet, asså inte som val utan typ fritid (;

Om du skulle ha en chans till en resa till vilket land som helst i Norden, vilket land skulle du åka till?
FINLAND :D Hihi, Danmark har jag redan varit i och norska förstår jag inte ett ord av. I finland kan man iaf prata engelska. Dessutom gillar jag dialekten (: <3

Vad gillar du för böcker?
Hmm, genre eller speciell bok ? Jag gillar väldigt övernaturliga böcker/filmer. Men annars gillar jag böcker som är väldigt sorgliga, spännande och komiska (:

Vad har du läst för böcker på senaste tiden?
Senaste tiden. Senast läst är Harry Potter och De Vises Sten. Är väldigt efter i den serien men det är en superbra bok :D och film ;)

Planerar du vad du skall göra på dagarna?
Ja, men oftast blir det aldrig som jag tänkt mig. Planer ställs ofta in :/

Om världen skulle gå under och du kunde rädda en sak, vad skulle det vara?
VÄRLDEN SÅKLART !!! :O Hmm, om inte det skulle gå och min familj kunde rädda sig själva så skulle jag rädda alla fotografier och minnen som vi har


Fråga från Freyah (www.freyah.blogg.se)


Om inte paramore, vilket band ? :)
Green day (:

Fråga från Mokja (www.mokjablogg.blogg.se)


Favorit nagellacks märke?
Hmm Depend. För att det är bra och billigt (:


HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN (:


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0