Sommarens vill ha

Vår hängmatta på landet har aldrig varit sådär bra. Den har typ bara fungerat att leka med. Men typ för en månad sen så hittade min familj denna på bauhaus. Den är lagom stor. Den har solskydd. Perfekt att ligga och vila i efter en jobbig och lång dag. Perfekt för att på landet så har vi inte två träd som sitter tätt ihop.



Finns som sagt att köpa på bauhaus för ca 1800 kr
Jag ska köpa den så fort jag fått lön efter mina två veckor av arbete. Har redan provat den och jag kan säga att den är hur skön som helst :D


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0