Sicky Vicky..

Fan vad idiotiskt sjukt att bli sjuk nu. Jag alltså. Känner mig inge bra alls. Mår inge bra. Och vet ni vad? Jag vill förfan inte vara sjuk! Har bara 4 dagar kvar nästa vecka, varav 3 kommer bli de bästa dagarna i mitt liv. Men näääähråå jag måste vara sjuk... vad spelar det någon roll? Jävligt mycket. På onsdag är det avslutingslunch för min klass, torsdag så ska jag träffa min bästavän och fredag så slutar jag (ska sjunga). Och jag förstör inte bara för mig själv genom att bli sjuk. Jag förstör för andra oxå. Otroligt mycket. Hjääälp, finns det inget läkemedel som gör att man blir frisk på en sekund? Någon borde uppfinna det... ;_;

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att jag är på landet. Har dator med mig men har inget att skriva såå :/

 


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

tråkigt!! KYRA PÅ DIG

2011-06-06 @ 10:46:34
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Då hoppas jag verkligen att du får krya på dig! =)

2011-06-07 @ 07:42:19
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Jag fick gå hem ifrån skolan igår ;o

Jag var sjukt yr, men det va bara för att jag inte hade druckit och ätit ordentligt!

Kanske det som är "fel" på dig med? :(

2011-06-08 @ 08:42:47
URL: http://m3lind4.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0