Lovesick

Har varit sjujk typ hela veckan. Som tur var så orkade jag med skolan och allt annat. Jag missade alltså inte avslutningslunchen, träffa Jonna eller att sjunga på skolavslutningen. Så otroligt glad för att jag orkade för att jag ångrar ingenting. Absolut ingenting.
Det var nog anledningen till att jag inte bloggade på typ en vecka. Jag hade ingen lust, ingen ork och nästan inte tid alls. Hoppas att ni inte har slutat följa min blogg för detta. Det skulle vara synd. Jättesynd.



Min handstil... skriver finare på större ytor... Almanackor har så små rutor att skriva på :/


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg sötnos :)

2011-06-11 @ 19:15:51
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: MELI

sv: Allt bra?:)

2011-06-12 @ 01:09:39
URL: http://mmeeli.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0