Den som inga tröjor har hon får gå med... ups

Ja... jag har glömt att ta med mig tröjor till landet. Men dock så har jag två stycken.. varav en som jag spillde på = en kvar. Hmm, hur det känns att gå runt med en tröja en hel vecka får jag väl snart reda på. Wellwell... har man tur blir det shopping. Men morfar ska hälsa på oss ute på landet på onsdag så han kanske åker hem till oss och hämtar några från min garderob.. GAAAH men jag vill inte att han rotar i min garderob heller. Pnöö... what should I do?

 




Kommentarer
Postat av: sozz

lite låst läge där alltså ? ;)

2011-07-25 @ 21:16:43

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0