Today

Jahopp då har man besökt en Moské då. Det var rätt intressant faktiskt. Inte så att jag hade fördomar eller något men jag visste typ inget innan. Nu vet jag. Det var faktsiskt väldigt lugnt och fint där jag var. Kanske borde man sätta sig ner och göra läxor där ? :P

Anyway så tog jag en lång promenad hem idag. Jag halkade asmkt och man får rätt ont i benen av att gå... faktiskt. Så jag kommer säkert ha skitont imorn *sitter och tkr synd mig nu*. Hehe men det var allt :)



/ Mariah ( jaaaa den bilden ska komma men jag orkar inte hålla på med något idag... är supertrött hela jag x) )

Kommentarer
Postat av: Ellen

Var köpte du scarfen? snygg :)

2011-02-23 @ 17:22:52
URL: http://myranellen.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0