Sportlov ! :D

Det efterlängtade lovet har äntligen kommit. Fick idag popcorn i skolan och allt. Sen skulel vi se färdigt en film men vi hann aldrig. Haha, men det är bara att kolla upp den på youtube precis som alla andra lite äldre filmer (denna är från 2001). Well well, nu har jag en veckas (mer) sportlov att se fram emot. Jag firade så fort jag kom hem med lite godis.. jag vet jag är onyttig :p
På sportlovet blir det helt klart museum, bio och bowling. Skulle gärna ut och shoppa lite också men jag är typ pank.

Vad ska ni göra på sportlovet ? :)


Kommentarer
Postat av: Sozz

höhö, lycklig du e som har sportlovet FRAMFÖR dej o inte BAKOM dej som vissa andra har just nu -.-

2011-02-25 @ 15:50:09
Postat av: Ellen

Vi fick semlor :D

2011-02-25 @ 16:11:44
URL: http://myranellen.blogg.se/
Postat av: Tatjana ♥

Har redan haft mitt sportlov :( </3

2011-02-26 @ 12:11:54
URL: http://www.suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0