Gymnasiekriiis

Asså ärligt. Man får för kort tid på sig att söka till gymnasiet, eller alltså att bestämma sig. Jag har iförsig haft ideer om vad jag ska välja osv, men ändå nu när det väl är dags så får jag panik. Kanske är det bara en tonårsgrej det här.. kanske inte. Anyway så anser vuxna att det är så. Till hälften har de väl rätt tror jag. Men jag tror att stress och att ha svårt för att välja hör till livet.

Om nån timme eller så ska jag besöka det sista gymnasiet på min lista. Får se om det är något. Just nu sitter jag och dricker oboy på mammas jobb. MUUUUMS :D

/Mariah ( btw det ska komma en snygg bild istället för mitt namn här ;) )

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Hej!

tänkte bara tipsa att du kan vinna ett jätte fint tandsmycke i 24k guld i min blogg:)

klicka för att komma direkt till tävlingen

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/vinn-ett-snyggt-tandsmycke.html

Kram:)

2011-02-15 @ 17:58:02
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0