Dagens



Tandställning. Usch vat jag hatar det. Inte på andra men på mig. Just nu är jag bara så trött på min tandställning att jag vill slita ut den själv. Bara jag får den saken ur munnen så blr jag glad. Fast jag måste typ vänta ett halvår till.. minst. Dumt -.- Sånt jobb det är med tandställningen. HATAR DET. Fast det är ifs inte det värsta i världen. Man får bara gör det bästa av situationen och le. Och inte bry sig om vad andra tkr och tänker. Sen så får man ju världens snyggaste tänder som belöning :)



Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0