Dagarna går så fort..

Jag har så tråkigt och ändå går tiden fort. Jag tkr det är väldigt konstigt. Ouuuff.. Jag gör inge speciellt på min fritid längre. Tkr det är dötrist men ändå så pallar jag inte ens gå utanför dörren så fort jag kommit hem efter skolan. Det är så jävla kallt ute.. jag orkar bara inte gå ut längre. Längtar till våren som fan även om jag är pollenallergiker. Jag struntar i hur förkyld jag kommer känna mig då.. bara att våren. Har dessutom köpt en jättesnygg vårjacka på GinaTricot som jag längtar efter att använda.
Känner mej just nu bara irriterad på allt, vilket inte är kul. Hoppas våren kommer snart så kan jag göra livet roligt igen :) Vilka mer längtar till våren ? Att slippa den här snön och kylan ?


äger inte bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nee, dagarna går aslångsamt :<

2011-02-20 @ 20:55:20
URL: http://rainingsunshine.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0