Bild

Ja vad hände idag egentligen... undrar jag själv. Väntade typ aslänge på tåget.. förseningar -.- Sen kom jag till skolan och så var billärarn sjuk (vi har bildsalen i en annan byggnad) så vi fick stå och vänta ett tag. Som om det inte är kallt nog som det är.. typ. På bilden gör jag ett självporträtt. Och nej.. inte sån att man målar av sig själv.. utan en sån som man typ har fantasi och bara skapar ngt som påminner om en själv. Men jag kommer ingen vart med mitt projekt så jag la ner och började fotografera istället och var med några som inte heller hade ngt att göra. Här kommer lite bilder på mej från idag :P







Kände mej på lite skojhumör i morse :P


Kommentarer
Postat av: Jonna

Söööötiing ♥

2011-02-24 @ 21:42:52
URL: http://rainingsunshine.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0