Sjuuuuk liten en ^^

Var hos läkaren i morse och fick veta att jag har streptokocker. Verkligen trevligt -.- Jag hade nämligen tänkt satsa på skolarbetet den sista tiden nu. Well well, saker och ting blir aldrig som planerat ändå.

Det positiva är iaf att jag kan plugga hemma (fast det negativa med det är att jag är sjuk och då orkar jag inte plugga.. ligger bara och lider x))
Fast en annan positiv sak är att jag ska skaffa ny mobil så då kan jag ju hinna lära mig den innan jag ska till skolan nästa vecka. Det blir väl ändå rätt perfect :)



blir en webbcam bild då... något jag önskar mig i julklapp är nämligen en systemkamera ;)


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0