Latar dag som vanligt ^^

Och på julens femte dag sitter jag fortfarande framför datorn och latar mig..

HEEEEEJ :D som vanligt. Jag är lat när det gäller att skriva inlägg. Också när det gäller att laga mat när det finns gröt hemma. Hehe, jag äter inte gröt, men brorsan gör. Så jag väljer att äta mackor istället. Jag är säker på att jag är den som går ner i vikt efter jul.. haha. Åhh får se om jag hittar på något med en kompis eller går ut på bio eller kollar mellandagsrean med brorsan istället. Får alltid i mig mat när jag är på stan eftersom det finns att köpa.




Slänger in dagens outfit. Tröjan fick jag i julklapp, men den var väldigt försenad så jag fick den igår.



vet att min hårfärg inte passar så bra ihop med tröjan.. men det är bara en toning så mer och mer färg försvinner efter varje dusch lxm :/


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0