Not my day

Det här är inte min dag direkt. Vet inte om det var för att jag vaknade av allt borrande och telefonen som vägrade sluta låta. Det enda jag vet säkert är att idag inte är min dag. Känner mig smått irriterad på allt och trött. Ska äta lite frukost nu och se om allt blir bättre... om inte, ja då får jag säkert gå såhär en stund till.
Har ingen att vara med idag heller, that totally sucks!

Får se om jag orkar laga mat åt mig själv eller om jag går ut och köper. Men jag orkar inte gå ut i regnet. Hmmm... ja, det kanske är vädret som gör mig på dåligt humör. Det brukar det vara..




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0