Ikea ikea ikea ikea ikea ikea ikea ikea.. blah blah

Trevlig mor och dotter stund... på ikea. HAHA, nämen allvarligt. Det var skönt att inte stressa för en gångs skull.. vilket vi gör när det är hela familjen iväg på ikea. Det sämre med utflykten till ikea var alla jävla bebisar som grät och skrek. Lät som värsta kör, ärligt!! Jag har inget emot barn, men jag kan bli störd över att det finns föräldrar som fullständigt skiter i att ungarna stör andra. Visst. Jag har ingen aning om hur mkt det krävs av att vara förälder, men jag vet att det finns många fler än jag som stör sig.




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0